blog deliliği...



herkeste bir blog tutkunluğu başlamış. merak ettim ben de kendimi dahil edim dedim. bakalım neyin nesiymiş bu blog olayı. aslında açalı birkaç gün olmasına rağmen nasıl bir başlangıç yapacağımı bilemedim.

biraz benden bahsedim. biraz deli biraz çılgın bir kişiliğim var sanırsam. ocak ayından beri Maison Group bünyesinde çalışıyorum. 2009 ağustostan beri bir mmorpg oyun oynuyorum. ekim ayında oyun içi görevli olmak istedim, başvurdum, red edildim sonrasında bir mail attım ve beni sonunda kısa mülakat sonucunda göreve almaya karar verdiler. oyun içerisinde yeni gelen oyunculara yardımcı olmak birinci görevim. bu yüzden de yarattığım karakterlerimi geliştiremedim. şimdi bir kahinim var ve sonunda 50+ olabildi.

bazıları için bu tarz oyunlar asosyelliğe götürür düşüncesi var. ancak benim için pek de böle olduğu sölenemez. evet doğru bir alışkanlık yapmakta ancak bu oyun vasıtasıyla tanıdığım çok değerli insanlar var. bunlardan biri bana geçenlerde bir projeden bahsetti. bir tv show. mmorpg oyunları tanıtımlarının yapılacağı, konuklarımızın olacağı çok eğlenceli aynı zamanda da eğitici olduğuna inandığım bir program. şu anda bir şirkette çalıştığım için ancak haftasonu çekimler olursa katılabilceğimi söledim ve sonunda pazar günleri canlı yayın olacağını öğrendik. aslında heyecanım yüksek çünkü hiç kamera karşına geçmedim. neyse ki kendime güvenim yüksek :) bunu da halledeceğime inanıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder